سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ مردم نزد خداوند در روز قیامت و آن که [از دیگران] به خدا نزدیکتر است ، پیشوای دادگر است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----48875---
بازدید امروز: ----3-----
بازدید دیروز: ----4-----
زحلی

 

نویسنده: زحل
پنج شنبه 85/9/23 ساعت 5:9 عصر

به نام خدا

سلام.حالتون خوبه؟(همچین می گم حالتون خوبه انگار همه ی ملت نشستن دارن مطلب این وبلاگ رو می خونن )

راستش رو بخواهید می خواستم توی این وب درباره ی دعا های مختلف و سخنان پیامبر و امامان رو بنویسم. ولی خُب مشکلاتی پیش اومد  که نتونستم زیاد بیام نت و آپ کنم.

ولی از این به بعد با کمک خدا و یاری شما دوستای خوبم می خوام یه سر و سامونی به این وب بدم.

فعلا.

خدانگهدار.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • سلاااااااااااام
    عشقم غدیر...!
    سر و سامون
    میلاد امام حسن مجتبی (ع)

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  •